Tevredenheid en klachten

Ondanks het streven van Praktijk Shantih om iedereen optimaal te begeleiden, kan het voorkomen dat u het niet eens bent met bepaalde zaken. Als u vragen of klachten heeft laat het mij dan weten. We gaan dan samen in gesprek op zoek naar een goede oplossing.  

Mochten we onverhoopt niet tot een passende oplossing komen, dan kunt u een klacht indienen bij SCAG. Voor ondersteuning bij het indienen van een klacht, zie: https://vit-therapeuten.nl/clienten/niet-tevreden/

Ik ben ingeschreven bij het RBCZ-register als registertherapeut TBZ@ en daarmee val ik onder de onafhankelijke tuchtrechtspraak van het RBCZ. 

SCAG is een onafhankelijke stichting die optreedt als gespecialiseerde geschilleninstantie voor geschillen tussen clienten en therapeuten in de complementaire zorg (op basis van de Wet kwaliteit, klachten, geschillen in zorg). Voor informatie over het indienen van een klacht, zie: https://www.scag.nl/media/291383/folder.pdf

 

TOP